viernes, 28 de abril de 2017

A noite da Filosofía


Hai unha tendencia cada vez máis común en todo o mundo que ten como obxectivo a eliminación das ciencias humanas (e, en particular, filosofía) dentro escola e facultade. Está impoñendo o principio de que o currículo debe garantir a produtividade dos alumnos e que debe ser dada a esta prioridade a materiais que lles permiten acceder a traballar ou desenvolver un proxecto. Educación, dise, debe ser práctico e ir a el o máis rápido posible para resultados eficientes. Agora, iso só se pode alcanzar se a educación se centra hacia aquelas materias que moderan certas persoas eficientes, prácticas e produtivas.

Aqueles que pensan que eles cren que a filosofía e as humanidades son cuestións implacables e, polo tanto, inútiles, unha perda de tempo, especialmente nun contexto no que o máis importante é fortalecer nos estudantes as habilidades que lles permitan, tras a graduación "éxito" nun ambiente moi competitivo. Hai bastante inxenuidade nesta forma de ver as couxas, cada vez é máis evidente que o futuro que nos brinda a tecnoloxía, nos demanda máis imaxinación , máis capacidade de comprender as necesidades do entorno e máis impulso ceativo. Imaxinación, reflexión, creatividade son habilidades que se desenvolven a partir das humanidades, é dicir, a partir da comprensión da persoa humana ea súa obra. Disciplinas que estudan a lingua, literatura, historia ou arte de pensar con rigor son precisamente os que permiten construír novas visións do mundo, construír a creatividade e, por riba de todo, tomar decisións mellores e máis éticas. Humanidades tamén están na base da educación cívica, a clave para gozar dunha democracia estable nunha sociedade de elemento de solidariedade.

No hay comentarios:

Publicar un comentario